buah manggga

Wednesday, April 21, 2010

hurm.. penatla...dah xtau nk buat camne da...

lately, my life...and my blog.....my friends.. sumenyer sedeyh2 jeh....
i thought bile dah form 5 nie kurang la sket beban.. cannot blame anyone... aku yg menggatal cari aktiviti.. nahh, dah dpt pown demam!!

miggu nie byk sgt mende xbest jadi..
first, arie isnin bday syikin.. and yes.. aku lupe.. aku bz gle xsmpat nk beli pape ntok die sampai skunk!!!so, aku pown carik ilham tepi pondok jaga.. then.. DAPAT!!!! aku gtau cikgu jo pasal nie then cegu jo kumpolkan sume pgawas then SURPRISE ekin.. kterang nyanyi ramai2 n die gile terharu.. thank you Allah for such an ilham.. hehehe.. itu pown setelah aku diberi gelaran BEDAH from ceg jo!!! u know why?? bcoz i've lost the one and only script!!! hehehe
luckily, ade internet.. so aku search gle lame pasal ludin then naseb baek jumpe!!!! dgn ini aku isytiharkan, guru yang paling menggerunkan dan baek at the same time adalah cegu jo and pengetua!!!!!! setakat nie, pengetua je yg bjaya wat aku nanges bile kuar bilek die... haaaiissyyhh...inilah susah jd pkp... orang laen mane tau... ckp aku gile kuase la ape la.. beban ok..BEBAN!!!! and you, yeah you.... kalo ko nk bhenti, bhenti jela... ckp blakang plak.. i dont need you, aku da penat tego ko baek2 for almost THREE years ntok mistake yg same.. baboon x baboon!!! then ko bole wat taik ngan aku!!! ko bole cite ngan org luar! aku rase ko da dpat tau yg aku tau pasal nie en?? that's why ko wat2 baek ngan aku en??? sorrii la makcik, hati aku dah xtbukak ntok ko.. hilang sorang xpatahkan aku...

hurm, then selasa, hoki....
ini lagi satu sedeyh.. everytime aku dtg practise, yus xpena pggl aku maen, aku just dok tepi jd tunggol kayu, padahal i know i can do better!!! (besemangat bercerita!!! hehe, i believe in myself, you??)
so time game, yeah aku byk turun padang, thanks sebab fitness aku bagos, see?? (padahal tercungap) rugi x xbg aku aku practise????? bile atas padang aku dah susa nk adapt.... but luckily cepat faham... walaupon aku baru join xsemestinye aku lemah... korang xpena nk push aku...xpena nk bg peluang kat aku.. just bg kat geng korang je... tolongla equal!!!! naseb baek ade abg mat and abg amsyar... they can see rite through me...

then, today...rabu...
malam tadi bapak r, practise teater sampai kol 11 malam.. gile penat, ngan seseme thap gaban.. byk ubat aku telan pown same je hasil die....terima kasih kpada hani n diri sendiri yg menggatal nk maen hujan time hoki!!! hehehehe
so tadi mmg kepale berat, hidong n kepale panas, rase bebetol nk tumbang ngan keje byk nk kne setel pasal teater then ade photoshoot tp aku xpegi coz penat+bz+xlarat nk jalan.. mmg magazine tahon nie xd gamba aku..:(
time nk pegi hantar tiket kat skola laen, tunggu c.jo lame gile... ngan cuaca panas gile ngan body aku dah nk rebah, tetibe cegu anis datang(i love her) die kate husna nape nie.. cube senyum sket.. then aku wat2 senyum.. then die tanye memacam agie, then aku blah..:D
tadi pown aku cecurik g practise hoki..
aku trase laen coz aku hit bola kuat tau, then tadi tetibe macam aku xpena pgg stick, pukol bola xkene, i hurt my back, xregangkan body coz ak nk cepat so aku bole cabot wat keje teater balek... then, time aku jd defent goal.. amsyar(pemukol tkuat didunia)die pegi hit bola serentak ngan bdak pompuan ape ntah nme die, so org laen sume takot then dok tepi goal, tinggal aku sorang je yg xd perasaan dok kat tmpat goal, well bukan nk tunjok bagos, aku xjangkeee yg die nk pukol skali gosss so i wasnt prepare... so pompuan tuh hit, aku dpt tahan, then tetibe bola amsyar dtg tepat kat aku kne kat kaki!!!
bayangkan bola hoki yg menyakitkan tuh kne kat kaki ko!!! ape ko rse weyh!!
so die pown mcam.. husnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,,,
aku da nk nanges.. and yeah i cried.. org laen pown dok menyebok tye sakit x la ape la.. sebok je!! leave me alone!!! aku lari g lat blakang landskap, then nanges.. aku xtau nape aku nanges padahal bola tuh mmg kuat, but besenyer aku xkan nanges kalo sakit fizikal2 nie, but td aku nanges cam buudakk kecik hilang maenan!!!aku mara org yg nyebok konon nk pujok aku tmasok hani n nik.. hehehe
mb sebab aku stress sgt byk keje n demam..
huh.. so then, bile akuda ok, amsyar dtg say sory, aku xpandang mate die pown coz aku malu nanges cam dak kecik bukan sebab aku xmaafkan die... n die pke laen
cammon, xkan aku nk ngajok pasal mende kecik... (konon....) :D
hehe

so time balek, nik dissapointed me..the most.. she left me... alone.. die kate saba la.. i nk tunggu jen2 jap, later i teman u ok, and aku nk cepat coz bdan aku dah panas gile, aku xtahan ngan cuace tuh, die asyik suro aku saba je, aku pengsan kang!! THEN, TAPE AKUSABA JE, THEN BILE JEN2 DTG, DIE TEROS BLA, N KATE OWH SORRY HUSNA, I HAVE TO GO, THEN BLAH!!! sedeyh n sakit gle ahati aku kawan aku wat camnie.. aku da r sakit die bole kontang kantingkan aku cam tu je.. kalo xbole teman ckp laweyh, xd la aku tunggu ko separoh mati, then ko tros blah camtu je!! mcam xcare langsong.. fine!
then aku pegi sorang2.... series aku nk nanges.. time aku bla, n die bla, aku ckp, i hate you nilk, then she said, i hate myself too, then die bla...
pade kterang mende tuh xd pape coz kterang slalu ckp i hate you .. but tadi aku maksodkan.. AKU MAKSODKAN sgt2!!


titik kisah.

No comments:

Post a Comment