buah manggga

Friday, July 2, 2010

anda gile contest?

salam..

hohoho!!
sebenanyer aku nk ckp.. yang aku nie pown gile contest gak.. eheheh,, yela,, sape xmau dpt mende free, ye dak? tapi aku ade satu problem dimana aku xreti betol nak letak link dlpm entry lah... tag orang la... so.. aku pown pandang sunyi je la contest2 kat dalam blog nie.. aku cume enter contest yg xpayah kne tag jeh! almaklum rabon i.t. hehe. semusim nie ramai sgt wat contest...
seraya itu, (masyuk ayat aku :D) aku pown menggatallah nie nk wat contest!! contest nie xd syarat susa2.. senang je....
1. xya jadi follower bagi link aje,,, and buat satu entry penyayang pasal contest nie..
2.jangan cepat naik angin
3.penggila contest xkire contest ape pown :D
4.suka murah hati..

ini sume kerana.. hehehe
contest ini bertajok contest bagi hadiah cepat!!!!!



hohohohohohohohohohohohohohoh!!!!!
senang gle contest nie, sape hantar hadiah paling cepat kat aku die menang!!! nanti aku kasik die hadiah askem mesia!!! nak?!! berminat??

haha, maaflah.. pepagi buta nie mood meraban menaik dengan memuncak xdapat kawal ble tinggal sensorang kat umah, xd sape2 pakse bace buku!! kihkihkih :D:D:D:D jangan mara... :D


titik ngokngek husna :D

No comments:

Post a Comment