buah manggga

Wednesday, March 24, 2010

owh.. sasau sudah...







aku sudah tidak ketahanan...
waaaa,.. td en,... tournament badminton tau..
and i felt soo bad tadi... and now feels like dying...
pkol 6.45 pagi td aku pegi skola... naek MOTOR... i repeat... naek MOTOR....
sooo.. sepanjang pejalanan tuh aku dah beku tahap -00.00001!!!!
anda bayangkan.. dah r lepas ujan... dah mcam kat dlm freeeezzzeerrr...
then, fine laaa

sampai skola, jumpe shamsinah... and then, kawan aku yg baek yang slalu ajar aku bhase URDU n TAMIl nie pown datang.. husna u know wat, b.i masok bla3...

aku pown... waaaaa tenkiu r minachii bg aku soklan boco.. eheheheh:D
lucky to have unkedekut taik idong masin fren...
hahaha
ehem2.. saya ade sedikit petua disini yang ingin dikongsi bsama anda... hehehee
jika rakan anda terkena sindrom taik idong masin... silalah lakukan langkah berikut...
pegang kepale die, then tros sumbat cotton candy or gula untuk buat kopi ke dalam hidungnya... pasti MUJARAB!!!
do it!! i've tried diz b4 and it DIDNT work soo good for me...so why dont you try... if you lucky, u get slap... uhuhuuh.. just like me.. auchhh... i can still feel the pain..:D

so then, pg JJB court naek JEEP mak dodot,, dok kat bahagian belakang... perasaannya adalah seperti... erm..
jika anda didalam kenderaan sambil melihat pemandangan sekeliling, kemudian lalu sebuah lori yang dipandu oleh pakcik yang terlebih hensem dan dibelakangnya penuh dengan pendatang asing, begitulaaahhh keadaan aku tadi... ihihihhi

so then.. lawan.. then aku kalah!!!!
dengan seksyen 2 plak tuh!! come on husna!!! wake up husna!! huh!! aku penat laa denga ayat yg same!!! wat?? ko xbwat salah ke??!!
inilah keburuan kalau maen badminton double.. partner anda akn blame anda habis-habisan....

aku sedeyh sebenanyeee die wat aku camnie.. bile dah kalah ckp kat orang aku punye pasal... habis tu, kalo ko punye bola out, buang bola aku ade bising x?? xd en!! ko nak ngungkit pehal!!!aku bole saba lagi tau!!! nak ngumpat blakang2 la weyh.. jgn la bg aku denga!!! sakit atie tau x...

setiap game ade kalah menang.. mmg la sume org lawan nk menang, but adakan tayar kereta anda tidakberguling atas ke bawah dan ke atas semula?????
come on.. stop la...
next week, bola tampar plak!!! satu team ngan ko lagi!! uhhhh

huh2!!!!
laen kali jgn amek aku jd partner...sebab aku kuat tido dalam kelas, so time game pown aku menguap (xckp oksigen)..heehehehe

lalala,,,
so training la bola tampar plak.... after separoh mati akibat kepanasan kat jjb n kekalahan yg frustrating gle td...
then, tetibe mak kol.. kate along masok wad.... WHAT??!!!!
lemah jantong!!!!! i was shocked!!! abang yg aku slalu buli tuh masok wad??
so mak ambek, mcd drivethru, then mandi tros g hospital then tros g tusen then tros g kedai mamak, then tgk tv,

then HERE I AM.. 1.40am kat depan laptop padahal esok math and result tahon lepas aku failed... lalalalla

mak da bising suro blaja... sooooo..
warghh.. mate aku dah nk tburai mengantok gle nie!!!! slamat blaja ennnaaaa!! ne rombe pesathe!! jgn byk ckp, buat keje!!!!!! gogogog!!!!!

No comments:

Post a Comment