buah manggga

Saturday, March 13, 2010

weyh.. kte menang la...heehe

yuhhuuu.. im back.. suke x?? well... ini kate2 org prasan ade org minat blog die yg sepi nie..... hahahaa!!! well, xsalah minat diri sendiri.. kalo diri xnak minat... sape lagi en...:D:D:D:D:D:D
neways, aku agk konpius.. i like BLUE or PURPLE erk?? masalahnyer... dedue chantek.. so.. i decided to minat kaler kuning la wat sementare waktu nk pikir nie.. ehehehe..
neways..back to the topic.....
aku nie..seorang yg gatal ske try2... soooo.. aku pown... masok laaa.. NYANYIAN LAGU RAKYAT!!!! eheheheh... chopp3... bukan seperti anda sume sangkakan...
bukan lagu asli yg gemersij sampai tcabot anak tekak okay.... xmaen laaa...
last minute punye time la kire.. aku bawak masok si hani n ekin skali n syazana hehhe... practise 5 mint dalam toilet.. amek ko!!!! kamar SEGAR punyeee..... eeeeiiiii... tp lantakla en... hahaha
then, nk dijadikan cerite...
5MINIT b4 stat ptandingan tuh.. kterg g blatih dlm tmpat strategik (toilet:D)
kterang xksh sgt la sebb kterang group last.. then time practise best2 (toilet skola kte ade kipas) ade budak rempoh pintu toilet... die ckp :weh, korang2!!! group korang start dulu!!!!! so, menggelupor la kterang lari g dwan bestari then teros naik atas pentas.. perfghh... gile muke xtau malu...hihihi
so... aku pown pkenalknlaa diri sebagai kump. gogogo.. gilee xd maksod... da r jln itikk..
then kterang nyanyi dgn merdu 3 buah lagu siap ngan action skali... kihkihkih!!
1.ikan kekek
2. ank itik tok weeeeee..
3.air pasar malam( sebebnanyer air pasang dalam)
gile.. lirik sume bterabor!!! but best gle!! kterang enjoy menari cam bebudak ngan baju pengawas!! hehehe then guess what???? kterang dpt NOMBOR 1!!!! heheheheh
pastu, time amek hadiah en, pengetue bisik kat aku.. die kate..: pandai nyanyi rupenyer...:D
hahahah gile xbleyh bla.. kalo die tau aku nyanyi lagu ape mesti die tarik balik ayat die!!! heheehehe
n aku pasan, sejak due menjak nie..pengetue cam baek ngan aku... why????
aku pena TERKUTOK die kowt..... tepi bilik die.. sampai die kuar pegi sound... ahahahahahaha!!!!!
but act, suare nik ngan eve yg kuat.. so, aku rse pengetue xdengar pape sgt dri mulot aku.. .lgpon aku xckp terok n buruk.. aku just layan sesikit je.. hehehehe

No comments:

Post a Comment