buah manggga

Thursday, May 20, 2010

hari yang..what??


okay.. hari nie aku ley ckp.. mmg terok plus 1 incident best.. but urgghhh

ingin aku nyatakan disini bahawa jgn pegi jumpe dentist kerajaan!!! omygod!!! dorang ganas gle babeng!!!


ok2, camnie... aku dah nk dekat 2weeks melarikan diri from dentist skola, so then, td name aku kne panggil lagi and aku ngan relanyer serah diri kat dentist tuh cuz i thought they will be my hero.. ya know... escape from the history class.. hahaha.. yeah, i slept! :D

so aku pown dengan ceria turun kat bilik kesihatan, then makcik/nurse/dokter tuh cam memarah sebb aku kate aku nk g makan dulu baru bg check mulot.. sebab logicnyer lepas check gigi korang akn hilang selera rite... sooo die dok mumbling mende ntah, so aku pown ikot je la...


ini yg moment yg mengerikan nie!!

jengjengjeng..

aku melangkah masok bilik yg serba biru putih tuh dengan dup dap dup dap cam xckp oksigen..
pastu die suro aku baring.. you know bile ko baring..then satu-satunyer emnde yg ko nmpk adelah cahaya... alaaa yg org akan ckp, husna... just follow the light!!!! yeahhh that is ezekli how i felt!!!! yg geng aku kat luar dah tunjuk tanda mati.. =..=(dalam hati : siap ko lepas nie!!!!!)

so die letak satu alat nie ntok sedot sume saliva yg aku ade, series cam rase orang xpena minom air...
then die masokkn alat yg pancotkan air.. aku cam.. what??!! what for ko sedot saliva aku then masokkan air???!!!! at the same time plak tuh!!

so aku pown cam.. huhhh huhhhh relax husna.. siket jehhh

then tetibe makcik tuh DRILL gigi aku gegile punye.. aku cakap auchh2 sakit2!! dont, kene gusi,,, siap meleleh air mate aku then makcik tuh wat dono jeh siap marah aku lagi!!!!!!
die suro aku diam!!!!!!!! aku menyusahkan keje die!! hello!!!! gusi aku tau x?? bibir aku yg luka tau x!!!!

then about 15mnt aku menderita, jerit2 die wat bodo, siap suro aku bukak mate then tunjuk betape tajamnyer mende yg ade kat tangan die!! swear die mengugot gle!!!!

then, bile die suro bangon, aki cam ludah kat tisu, then sirious full with BLOOD!!!!! bygkan,, korang minom air mineral, then ludah kuar air darah!!! cam tuh r aku rase..

it's like operation kne potong perot then korek, beze ngan mulot, molut memg da tebukak tp digodek godek!!!!

aku xmakan!! n aku makan lambat bile kueang sakit coz lapa sangat..

n untill now aku still rasa sakit sgt terutama gusi aku!! mmmg xd belas ehsan!!! n still ade kesan darah!!! i hardly talk!!!

tolongla.. kalo korg ade sakt apa2 kat mulot, jgn refer pd kerajaan!!!!

titik marah contengan!! :'(

No comments:

Post a Comment