buah manggga

Saturday, June 19, 2010

cinta

salam..

hurm.. entry nie aku ade post kat secret blog akuh.. tp entry nia aku rse cam nk letak kat sini gak :D

ada apa dengan cinta.

a very like like topic for every manusia dalam dunia ni.
bohong sungguh kalau kata. ahh..aku xperlukan cinta
even perempuan yang kaya umur 30 tahun..walaupown nmpak berkarisma n elegan.. bergaya.. konon xnak bercinta.. lebih baik pilih kerjaya daripada bercinta..
tipuuu tuuu...
sebab cinta itu fitrah manusia
semua orang ingin mencintai dan dicintai
mengikut hierarki keperluan maslow..
kasih sayang dan penghargaan itu adalah perkara kedua terpenting selepas keperluan asas iaitu makan minum pakai and place to live.
tapi cinta yang terlebih lebih sometimes boleh menjengkelkan orang..
contohnya.. bermesra terlebih sampai meloyakan tekak dan menghangitkan hidong serta merabonkan mata yang memandang...


sebelum bercinta...
1) mengorat 2jenis
= yeahhh.. selalu lelaki lahh start dulu.. sms.. maen ayat pujangga...perempuan konon malu2... yela.. xkan perigi carik baldi?? malu tapi mahu.. elehhh..
= cara kedua cara jahat.. maen ejek2,, buat2 saket hati.. saje je carik pasal...
aku rase kaedah nie paling efektif.. sebab perempuan cepat ingat lelaki yang annnoying and ego.. lagipon laki cam nie aku rse.. xreti nak mengayat.. nmpak cam xromantik tp hakikatnye bile dorang jadi romantik.. akan lebih berjaya drpada lelaki pertama.. yelahh.. kalo lelaki ayik puju2 perempuan... perempuan tuh akan suka tp lama kelamaan die akan boring sebb dengar ayat yang sama tiap2 hari..
tp kalo jarang2 dengar.. perempuan akan lebih hargai :D

tengah berchenta..
ini part ayat xbest...

1. i love you forever
2. i chenta u sorang je.. chewwwahh!!!
3. xkan ade org lain dlm hati i kecuali you.. (weekk2)
4. senyum je.. xreti nk bermadah
5. dan yang seangkatan dengannyalah...
tetibe clash

1. bodoh ko, laki xgune! (lepas sebulan dah ok)
2. kenape ko buat aku camnie.. soobbb..sobbb (senang dipujuk)
3. meroyan dalam bilik sensorang (aku xtau nak komen ape.. hantar wad sakit jiwa jelah kowt)
4. cakap sensorang.. (suke berangan)
5. silent... (ini care paling bagos and xbagos)
selalunyer care no.5 nie akan jadi org yang pendendam dan suke nafikan perasaan..

bagi akulah...

kenape perlu ckap sume madah2 tuh... aku rase cam xpatot je..
bile bercinta ckp i love you forever and always.. i wil die for you.. bile clashh.. i hate you with every nerves i have in my body! gile xboleyh bla ayat!:D
sebab.. korang pown xpasti samade orang yang dok sakan berchenta tuh akan jadi aki korang.. isteri korang... right..
seolah olah... xmaksodkan ape yang ko ucap.. cube bayangkan.. korang kapel dengan minah.. korang ckp i lap you, nah.. tetibe clash.. lepas tuh kapel ngan joyah... ckp pulak kat joyah,, i lap you, yah...
very the xjujo!!

lagi satu.. orang yang boleh kapel clash kapel clash dalam mase setahon
cam cinta tuh satu perkara yang mudah...
senangnyerr melupakan... walaupon korang yang ditinggalkan, tp jarak masa korang kapel clash terlalu cepat... lepas 3 bulan clash, kapel ngan orang baru...
lagi satu.. bile bangun tido kene bagitau, makan ape kene bagitau, baju kaler ape kne bagitau, tgk cerite ape kene bgtau, jumpe kawan xbole, ckp ngan perempuan/lelaki lain xbole... bg aku perkare nie sgt xrelevan...


ini adalah pendapat aku semata-mata wahai blog. aku xtau lah org laen pke ape :D
jodoh pertemuan ditangan tuhan.. chaawww!! :D
perkataan korang tuh perkataan yg aku biase pakai..so xditujukan kepada sesape :D

done.

No comments:

Post a Comment