buah manggga

Friday, June 11, 2010

mak...enna nk mamak....


tengah2 aku ade mood nk study sebab mak aku asyik berleter... berlakulahhh peristiwa ini.. hikhikhik :D

situasi: dalam bilik
setting : terbaring sambil memandang muka surat 89 dari jam 2petang hingga lah nk dekat pukol 3.30 tadi..
kehkehkeh... untuk lebih tepat lagi.. aku dok berangan je kat dlm bilek sensorang tadi.. ehehek
jgan kate korang xpena wat cam aku eh!! eleh, mesti korang pown pena berangan punye...
nak2 kalo pompuan cam aku nie.. hehehe:D betol dinda2 sume?? :D
haisyyhh.. inilah akibat apabila seorang bonda memaksa anakandanya bukak buku...
nasebbb dpt anak cam aku.. sungguh patuh!! uhuhu *@*
ishh.. betollll..xtipuu.. aku bukak buku.. cume aku xbace jela.. pandang wat cover muke.. ehehe:D
dah...dah... cukop melalot tuh, husna!!! kalut betol! =..=

pastu..kakak aku masok bilek sambil tersenyom pandang aku..pastu gegelak cam cukaka...
pastu pandang aku agie then sambong gelak!

=..= pahal minah nie.. masok2 bilek wat muke kne cocok!!
aishhyy kaco je berangan...
"ha... asal nie.. nkpe?? gelak...gelak.. tembak kang!!!"
kemudian beliau sambong gelak lagi...
"enna,, hahaha aku teringat smalam ko panggil mamak tuh makk!!! wakakakaka"

=..= pinggan mangkok punye sibling!!!!

tetibe flashman datang buat flashback pasal malam tadi.. tentenen....(backgound music)



malam tadi..satu famili pi pekena mamak kat melati utama..
kat situ..pergghh sedap gile
boleh kate r family kitew ngan mamak tuh mmg dah kamcing.. cume kaler jeh beze!! kihkihkih!!! regular kastemer lah katekan..
pastu dinda dan bonda, ayahanda, dan kekanda2 pown dok bersantap kat balairung sambil tgk wrestling .. ini satu yg aku xske pasal mamak.. suke benau tgk wrestling!! xnmpk ke unsur2 keganasan!!! kesian kat budak kecik cam aku nie.. :D

oleh krane konon nk jg body xmau bg buncik dok supper memalam bute nie.. aku pown pesan char kueey tiow kat abgmoto.. nyum3.. tup3.. dah abes...:'(
ala.....xkan aku sorang je abes makan kowt.. yg laen xabes m,akan agie... belom tmasuk brader depan blakang dok khusyuk tgk pompuan men tarik2 rambot dlm tv... aishh
xleh jadik nie...




aku pown melaungkan seruan.. mamak..owhh mamak..
pastu mamak tuh pown sambil senyum dtg kat aku..
serentak, mak aku pown ngah cakap ngan aku... die tanye aku nk makan ape..
serentak tuh gak, mamak tuh dah tercegat dpn aku wat muke (dey, mau makan apa...)
so, dlm pale otak aku dah sedia jawapan ntok dedue..iaitu mak..dan mamaak..!!
so aku pown pandang MAMAK tuh sambil ckp dgn sore manje seorang anak terhadap ibunye.. 'MAK.......enna nk makan roti telor banjir bloeyh(blink2)!!'

wakakakakakakakakakakakaakak!!!!! mak aku gelak, kakak aku gelak, bapak aku gelak, abg aku gelak.. yg paling best part mamak tuh punyer gelak, sampai pegang perot plak tuh.. xpena dlm sejarah aku tgk mamak gelak camtuh!!!!!!! (sambil menunjukkan iklan gigi warga tua)
=.=!!!! kurang selipar punye mamak!!

adooii!!! boleh xpasan aku!!! aku nk ckp kat mak, tp muke pandang mamak!!!! shoot!!!!!@!!@#$%^&*()(*&^%$#
wakakaka.. aku pown gelakk jugakla time tuh..xkan nanges kowt.. hihi

haisyh Malaysia nie,,, bahase serabot!!!
jadikan iktibar wahai rakyat jelata...
aku slalu dimalukan sebb mende2 camnie.. hampeh tool!! hahah


haisyyh.. titik gelak2 guling2 coretan :D

No comments:

Post a Comment