buah manggga

Thursday, June 17, 2010

dear blog...

dulu time aku buat ko.. dlm kepale otak aku cume satu.. konon nk jdkan ko diary aku.. mmg aku xreti nk wat diary2 buku nie.. sebb peristiwa silam mengajar aku supaye suroh aku jgn buat diary!!! sebab kebiasaannya apabila menjadi anggota keluarga yg paling muda.. barang anda akan diguna pakai dan diselongkar sesuka hati..=.=! huh....
tp.. keadaan tak jadi seperti yg aku harapkan....
first, sebb blog nie aku wat ngan kawan aku.. tp kawan aku tuh dah ade blog sendri so kre blog nie aku punye sorang.. tp paswed sume die tau..=..=...
then, aku yg punye bangang nie pegi bg tau kat kengkawan yg aku ade blog.. konon happy lahhh dah ade blog.. almaklum, saye rabon i.t.. :D hasilnyer... adelah seciput follower tuh ha..:D tp itu yg membuatkn aku xdpt nk lepaskan ape yg sepatotnyerr aku lepaskan.. org kate kalo nk idop tenang kne maafkan org... kalo aku nk maafkan org.. aku kne luahkan dulu. tp masalahnyerr aku xdpt nk luahkan walaupun kat dlm blog nie.... mulot org xboleh tutup.. sedangkan mulot aku nie pown asyik terlepas cakap.. naseb xkene tibai dengan cabai..
jd aku decide aku nk wat lagi satu blog.. means wat yahoo i.d baru... huhuhu.. slalunyer aku xpena puas ngan id aku sbb ape yg aku nak sume yahoo xkasi.. xgune ko yahoo=..=!!!
aku rse heppy nk wat id baru sebb yg lepas3 (maksodnyerr banyak.. hihih) sume id cam pelek.. yg paling xbole bla.. cupidcake_enna@yahoo.com.my..
bile aku nyatakan balek rase geli meremang tengkok aku.. gile gedik aku time form 1 dulu..hohoho yg itu terlalu semak ngan notifica drpd myspace....
pastu yg aku igt lagi..colour_husna@yahoo.com.. yg ini aku pakai skunk sbb tuh aku igt.. hehe yg ini pulak penoh ngan notifi fesbuk... memg berabok... jd.. aku akn ade yg baru.. yg kosong.. dan xmenyemak!! :D:D:D:D eyyy,,bestnyer.. :D

titik merewang contengan :D

No comments:

Post a Comment